Foto

Dragi posjetitelji bloga... dobrodošli.

Ako tražite recepte za zdravu prehranu, na pogrešnoj ste adresi: ovaj blog krcat je receptima za nezdravu prehranu. Osim toga, ovaj blog nije posvećen fotografiranju hrane (ja par puta okinem mobitelom, tek toliko, da imam kakvu takvu fotografiju), zato - nemojte očekivati "umjetničke fotografije".
* * *
Nadalje, na blogu se ne nalaze samo recepti za jela koja ja volim; ima tu puno toga što ja ne volim, ali
«igrom slučaja» našlo se na blogu. Smatram da imam pravo napisati da se meni nešto ne sviđa, pa neka Vas ne šokira kad se negativno očitujem o nekom receptu.

* * *
Što se tematike tiče, ovaj blog spada među hrvatske food-blogove. Po toj logici očito i ja spadam među food-blogere, no, prema vlastitoj želji ne sudjelujem u «akcijama» koje pokreću neki hrvatski food-blogeri. Dakle, svojevoljno nisam sudjelovala u «pritužbama» na HRT-ovu emisiju, nemam nikakve veze s novinskim člankom u Vjesniku, itd.

Sanela

15. 06. 2009.

Grašak šećerac (mahune) kao prilog

Image and video hosting by TinyPic


Grašak šećerac nije naziv za ono što je inače poznato kao «grašak», tj. to nije zeleno «zrnje». Naziv «grašak šećerac» odnosi se na mahune: dakle, jedu se cijele mahune koje u sebi imaju sićušna zrnca.

Image and video hosting by TinyPic


Sastojci
500 g graška šećerca (mahune)
20 g maslaca
2 češnja češnjaka
sol, papar
+
tjestenina
majoneza, jogurt/kiselo vrhnje, češnjak, začinsko bilje…


Mahune operite i odrežite im krajeve, po potrebi odstranite i «konce».

U loncu rastopite maslac pa dodajte oljuštene, cijele češnjeve češnjaka i mahune pa ih kratko popržite, podlijte s malo vode (oko 100 ml) i kuhajte na laganoj vatri 15ak min. da voda ispari, a mahune omekšaju. Ako mahune nisu kuhane, a voda je isparila, možete dolijati još vode, ali ne previše jer sva voda mora ispariti. Ako se dogodi da ima vode u loncu, a mahune su već omekšale, onda ih ocijedite.
Omekšale mahune začinite solju i paprom i poslužite kao prilog uz razna jela.

Možete ih poslužiti uz tjesteninu koju ste začinili svojevrsnim «dresingom» od majoneze, kiselog vrhnja, češnjaka, začinskog bilja…

Broj komentara: 6:

  1. Ove mahune nisam jela sto godina, a baš su mi drage. Uz dodatak češnjaka moraju bit izvrsne i jela bi ih kao samostalno jelo! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. grasak secerac se moze jesti i sirov i izuzetno je ukusan tako. jako dekorativno izlgeda posluzen kao salata:
    grasak se izreze na julienne (tanke trake) pa se zacini umakom od soje, sezamovim uljem, rizinim octom (ili jabucnim) sitno sjeckanim cesnjakom i poprzenim sjemenkama sezama, promijesa i odmah posluzi.

    OdgovoriIzbriši
  3. Pravi ljetni rucak,i jako fino izgleda!

    OdgovoriIzbriši
  4. Andrea - drago mi je da ti se sviđaju:)

    Sweet Corner :)

    Vali - ja ih ne volim, ali eto, jedem ih:)

    Monsoon - probala sam jesti ovakve sirove mahune, ali s drugačijim dresingom, nego je ovaj tvoj. Ni inače ih ne volim, a sirove mi se uopće nisu svidjele:(

    Jubistacha - hvala:)

    OdgovoriIzbriši