Foto

Dragi posjetitelji bloga... dobrodošli.

Ako tražite recepte za zdravu prehranu, na pogrešnoj ste adresi: ovaj blog krcat je receptima za nezdravu prehranu. Osim toga, ovaj blog nije posvećen fotografiranju hrane (ja par puta okinem mobitelom, tek toliko, da imam kakvu takvu fotografiju), zato - nemojte očekivati "umjetničke fotografije".
* * *
Nadalje, na blogu se ne nalaze samo recepti za jela koja ja volim; ima tu puno toga što ja ne volim, ali
«igrom slučaja» našlo se na blogu. Smatram da imam pravo napisati da se meni nešto ne sviđa, pa neka Vas ne šokira kad se negativno očitujem o nekom receptu.

* * *
Što se tematike tiče, ovaj blog spada među hrvatske food-blogove. Po toj logici očito i ja spadam među food-blogere, no, prema vlastitoj želji ne sudjelujem u «akcijama» koje pokreću neki hrvatski food-blogeri. Dakle, svojevoljno nisam sudjelovala u «pritužbama» na HRT-ovu emisiju, nemam nikakve veze s novinskim člankom u Vjesniku, itd.

Sanela

09. 07. 2009.

Korabice u pivskom tijestu i Pohane korabice

Za početak:

Korabice u pivskom tijestu

Image and video hosting by TinyPic


Sastojci
4 korabice
1 mali crveni luk
pola kocke za juhu
sok pola limuna
1 žlica ulja
pola vezice peršinovog lišća
sol, papar

Pivsko tijesto
125 ml piva
100 g brašna
2 jaja
sol
+
brašno
ulje za prženje


Korabice ogulite i narežite na okrugle ploške debljine oko pola centimetra.

Luk očistite i nasjeckajte na veće kocke.

U lonac stavite korabicu, luk, razmrvljenu kocku, prstohvat soli i vodu pa kuhajte 20ak min. da ploške korabice omekšaju (ovisno o time koliko su pliške debele).
Kuhane korabice ocijedite.

Ulje pomiješajte s limunovim sokom, nasjeckanim peršinovim lišćem te solju i paprom. Tu smjesu pomiješajte s ocijeđenim ploškama korabica i ostavite da se mariniraju oko 5 sati.

Za pivsko tijesto, u posudu stavite brašno pa u tankom mlazu dodavajte pivo miješajući pjenjačom da se smjesa ne zgruda. Umiješajte i 2 žumanjka.

Od 2 posoljena bjelanjka izmiksajte snijeg i lagano ga umiješaje u smjesu od piva te smjesu posolite.

Ploške korabica uvaljajte u brašno, umočite ih u smjesu od piva, lagano otresite višak i pržite ih u vrućem ulju s jedne i druge strane da dobiju boju.
Vadite ih na papirnati ubrus da upije višak masnoće.

Po potrebi, odozgo posolite.

Poslužite s majonezom, tartar umakom…

*Recept je iz časopisa Burda Moden, 5/1976.



Image and video hosting by TinyPic



Ili… korabice možete pohati na klasičan način.

Pohane korabice

Image and video hosting by TinyPic

Za pohanje:
3-4 jaja
brašno
krušne mrvice
ulje za prženje
sol


Korabicu skuhajte kao što je opisano u gornjem receptu.

Ohlađene korabice uvaljajte u brašno, pa u umućena jaja i onda u krušne mrvice.
Pržite ih u vrućem ulju s jedne i druge strane da dobiju boju.
Vadite ih na papirnati ubrus da upije višak masnoće.

Odozgo posolite.

4 komentara:

  1. Ovi recepti sa kelerabama su genijalni!

    OdgovoriIzbriši
  2. Recept je odlican, posebno mi se dopada poh od piva.

    OdgovoriIzbriši
  3. Korabica se tako rijetko nađe u mojoj kuhinji, ni sama ne znam zašto. Nikako da se ona i ja sprijateljimo! :)
    Baš ću je kupit kad je vidim slijedeći put pa je ovak spoham.:)

    OdgovoriIzbriši
  4. ja ju obozavam, zato mi se ovo jako svidja!!!

    OdgovoriIzbriši