Foto

Dragi posjetitelji bloga... dobrodošli.

Ako tražite recepte za zdravu prehranu, na pogrešnoj ste adresi: ovaj blog krcat je receptima za nezdravu prehranu. Osim toga, ovaj blog nije posvećen fotografiranju hrane (ja par puta okinem mobitelom, tek toliko, da imam kakvu takvu fotografiju), zato - nemojte očekivati "umjetničke fotografije".
* * *
Nadalje, na blogu se ne nalaze samo recepti za jela koja ja volim; ima tu puno toga što ja ne volim, ali
«igrom slučaja» našlo se na blogu. Smatram da imam pravo napisati da se meni nešto ne sviđa, pa neka Vas ne šokira kad se negativno očitujem o nekom receptu.

* * *
Što se tematike tiče, ovaj blog spada među hrvatske food-blogove. Po toj logici očito i ja spadam među food-blogere, no, prema vlastitoj želji ne sudjelujem u «akcijama» koje pokreću neki hrvatski food-blogeri. Dakle, svojevoljno nisam sudjelovala u «pritužbama» na HRT-ovu emisiju, nemam nikakve veze s novinskim člankom u Vjesniku, itd.

Sanela

21. 02. 2011.

Jaffa rolada

Ovo je moja varijanta nepečene Jaffa rolade s keksima, pošteđena  keksa s narančom, narančinog soka i vanilin šećera. A lišena je i «ukrašavanja «čokoladom (u originalu, kolač na kraju «treba» ukrasiti (prošarati) rastopljenom čokoladom, ali ja to ne radim).














 














 Sastojci
2 velike oblatne
250-300 g Jaffa keksa (s nadjevom po želji)
300 ml mlijeka
1 rum šećer
2 žumanjka
6 žlica šećera
4 pune žlice kukuruznog škroba (Gustin)
100 g mekanog margarina


Tri kuhinjske krpe namočite i dobro ocijedite. Na pladanj stavite jednu krpu, na nju stavite jednu oblatnu, pokrijte ju drugom krpom, na nju stavite drugu oblatnu i na nju stavite treću krpu. Ostavite ih da tako stoje dok pripremate kremu.

100 ml mlijeka pomiješajte sa žumanjcima pa dodajte Gustin, promiješajte da nema grudica.
U lonac stavite 200 ml mlijeka, šećer i rum šećer, miješajte na laganoj vatri da se šećer rastopi. Kad zakuha, žlicom umiješajte malo tog vrućeg mlijeka u smjesu od žumanjaka i brašna i onda tu smjesu nalijte u lonac sa zakuhanim mlijekom, kuhajte miješajući pjenjačom, da se smjesa zgusne.

Smjesu prebacite u posudu za miksnje pa je stavite u sudoper napunjen hladnom vodom, miješajte da se ohladi.
Mekani margarin kremasto izmiksajte pa ga, žlicu po žlicu,  umiksajte u mlaku smjesu. Umjesto rum šećera u kremu možete dodati koju žlicu ruma.


Jednu oblatnu ostavite prekrivenu krpama, a drugu stavite na pladanj (velike kocke prema gore) i premažite ju s 2/3 kreme. Na to složite Jaffa kekse (jedan s čokoladnim dijelom okrenutim prema gore, pa jedan s čokoladnim dijelom okrenutim prema dolje i tako naizmjence…).
Na taj sloj keksa stavite preostalu oblatnu (velike kocke prema gore) i premažite ju ostatkom kreme.
Sve zajedno čvrsto narolajte (počevši s duže strane).

Roladu zamotajte u foliju i ostavite ju sat-dva na sobnoj temperaturi. Nakon toga skinite foliju i roladu stavite u hladnjak preko noći.



Broj komentara: 5:

  1. Originalno kao i uvek od tebe!!Za ovako divne postove i zanimljivu prezentatorku jedna nagradica od mene,pa svrati:))

    OdgovoriIzbriši
  2. Svidja mi se ovaj dodatak ruma (i ja ga volim i trpam u sve i svasta) iako bi se verovatno odlucila bas za verziju sa narandzom, meni je ta najdraza :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Maja;
    Da, kod mene se svašta može proćitati:)
    Puno hvala za nagradu:)

    Casa de vainilla;
    Svatko nek´ upotrijebi što mu je draže:)

    Jovana;
    I meni je recept bio zanimljiv čim sam ga vidjela. To nije jedan od onig suhonjavo-čvrstih kolača s oblatnom (nedjevenih tonama mljevenih keksa, mljevenih i nasjeckanih orašastih plodova i npr. žele bombona): ovaj je kremast:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Anonimno;
    Donekle se i slažem s tobom, ne volim takve kolače, za sebe ih ne bih radila.

    OdgovoriIzbriši