Foto

Dragi posjetitelji bloga... dobrodošli.

Ako tražite recepte za zdravu prehranu, na pogrešnoj ste adresi: ovaj blog krcat je receptima za nezdravu prehranu. Osim toga, ovaj blog nije posvećen fotografiranju hrane (ja par puta okinem mobitelom, tek toliko, da imam kakvu takvu fotografiju), zato - nemojte očekivati "umjetničke fotografije".
* * *
Nadalje, na blogu se ne nalaze samo recepti za jela koja ja volim; ima tu puno toga što ja ne volim, ali
«igrom slučaja» našlo se na blogu. Smatram da imam pravo napisati da se meni nešto ne sviđa, pa neka Vas ne šokira kad se negativno očitujem o nekom receptu.

* * *
Što se tematike tiče, ovaj blog spada među hrvatske food-blogove. Po toj logici očito i ja spadam među food-blogere, no, prema vlastitoj želji ne sudjelujem u «akcijama» koje pokreću neki hrvatski food-blogeri. Dakle, svojevoljno nisam sudjelovala u «pritužbama» na HRT-ovu emisiju, nemam nikakve veze s novinskim člankom u Vjesniku, itd.

Sanela

10. 01. 2012.

11 slojeva bez jaja



Biskvit 1
100 g pšeničnog brašna
pola praška za pecivo
2 pune žlice kakaa
100 g pekmeza (od marelice, bez komada voća)
50 ml jogurta
50 ml mlijeka
1 čajna žlica ulja
Biskvit 2 i Biskvit 3 rade se zasebno - od iste količine sastojaka kao Biskvit 1


Krema
1 l vode i 500 ml sirupa od maline ili jagode (sok koji se priprema s vodom); ili može 1,5 l nekog crvenog voćnog soka od maline, višnje, itd.: može i gazirani i negazirani (u tom slučaju voda nije potrebna)
8 vrećica praška za puding od maline ili jagode
10 žlice šećera
2 šlag pjene + 200 ml hladnog mlijeka


Čokoladni sloj 1
100 g čokolade za kuhanje
60 g margarina/maslaca
3 žlice ulja
3 žlice vode
2 žlice šećera u prahu
Čokoladni sloj 2 i Čokoladni sloj 3 rade se zasebno - od iste količine sastojaka kao i Čokoladni sloj 1


Za Biskvit 1, u jednoj posudi pomiješajte 100 g brašna, pola praška za pecivo i 2 žlice kakaa.
U drugoj posudi izmiksajte 100 g pekmeza, 50 ml jogurta, 50 ml mlijeka i 1 čajnu žlicu ulja. Suhim sastojcima dodajte tekuće i sve dobro promiksajte.
Lim (otprilike, 38 cm x 24 cm) obložite papirom za pečenje, papir namastite i pobrašnite, ravnomjerno rasporedite smjesu. Stavite u pećnicu zagrijanu na 180 stupnjeva i pecite oko 8 min. (ovisno o pećnici)
Pečeni biskvit ostavite da se ohladi.
Na isti način i od iste količine sastojaka ispecite Biskvit 2 te Biskvit 3.


Za Kremu, u posudi pomiješajte 1 l vode i 500 ml sirupa. Odvojite oko 400 ml i tu tekućinu pomiješajte s praškom za puding i šećerom. Preostalih 1100 ml zakuhajte, pa u tome skuhajte pripremljenu smjesu, kao što inače kuhate puding.
(Ako upotrebljavate kupovni voćni sok, od 1,5 l oduzmite 400 ml i tu tekućinu pomiješajte s praškom za puding i šećerom, ostatak zakuhajte i skuhajte puding).
Skuhani puding ostavite da se ohladi.

Šlag pjenu iz vrećice dobro izmiksajte s hladnim mlijekom.
Umjesto šlag pjene, možete upotrijebiti i 200 ml biljnog šlaga (valjda može i slatko vrhnje, ali možda bi mu trebalo dodati kremfix ili želatinu, jer je ono vječito gnjecavo).

Ohlađeni puding izmiksajte pa mu postupno dodavajte izmiksnai šlag i sve dobro izmiksajte. Po potrebi, ako nije dovoljno slatko, možete dodati šećer u prahu (ili limunov sok, ako je previše slatko).


Za Čokoladni sloj 1, na pari otopite sve sastojke, smjesu ostavite na sobnoj temperaturi da se malo ohladi i zgusne.

Na pladanj stavite jedan ohlađeni biskvit i premažite ga dijelom puding-kreme. Na tu kremu rasporedite rastopljenu toplu čokoladu za Čokoladni sloj 1.

Pladanj stavite u hladnjak na, otprilike pola sata, da se čokoladni sloj stvrdne.


Dok se taj sloj stvrdnjava rastopite čokoladu za Čokoladni sloj 2 - sastojke otopite na isti način kao što ste ih otapali za Čokoladni sloj 1; smjesu ostavite na sobnoj temperaturi da se malo ohladi i zgusne.
Kad se Čokoladni sloj 1 (na biskvitu i kremi koje ste stavili u hladnjak, stvrdne) na njega namažite dio kreme, a na kremu rasporedite Čokoladni sloj 2. Pladanj stavite u hladnjak na, otprilike pola sata, da se taj čokoladni sloj stvrdne.


Dok se taj sloj stvrdnjava rastopite čokoladu za Čokoladni sloj 3 - sastojke otopite na isti način kao što ste ih otapali za prethodne Čokoladne slojeve; smjesu ostavite na sobnoj temperaturi da se malo ohladi i zgusne.
Kad se Čokoladni sloj 2 (na kolaču u hladnjaku) stvrdne na njega namažite dio kreme i poklopite trećim biskvitom.

Taj biskvit odozgo namažite dijelom kreme. Po toj kremi razmažite Čokoladni sloj 3.

Kolač stavite u hladnjak da se čokoladni sloj stvrdne.

Ostatkom kreme omažite kolač sa strane.


:)
Kako bih ubrzala proces pripreme ja sam istovremeno stavila dva biskvita s kremom i čokoladnim slojem u hladnjak: na dva pladnja stavila sam ohlađene biskvite, svaki sam premazala dijelom kreme i na jednu kremu stavila sam Čokoladnu glazuru 1, a na drugi pladanj s biskvitom i kremom stavila sam Čokoladnu glazuru 2 – i to se istovremeno stvrdnjavalo u hladnjaku.
Kad se čokoladni sloj stvrdnuo, na taj sloj na jednom pladnju namazala sam dio kreme, na nju sam stavila drugi biskvit s kremom i čokoladom koji se stvrdnjavao u hladnjaku; na stvrdnuti čokoladni sloj odmah sam namazala kremu i na nju sam stavila treći biskvit, koji sam premazala kremom i na kremu sam odmah stavila Čokoladni sloj 3.

Dakle, kolač se sastoji od sljedećih slojeva (odozdo prema gore):
1. Biskvit 1
2. dio kreme
3. Čokoladni sloj 1
4. dio kreme
5. Biskvit 2
6. dio kreme
7. Čokoladni sloj 2
8. dio kreme
9. Biskvit 3
10. dio kreme
11. Čokoladni sloj 3





4 komentara:

  1. Prelepa torta, samo, ovde zaista ima puno posla...

    OdgovoriIzbriši
  2. Savršeno izgleda, i verujem da je jako ukusna :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako lep kolac, ja ga volim jesti kad se ohladi.

    Pravila sam ga pre 4 dana i pojeli smo brdo kolaca za pola sata :)

    OdgovoriIzbriši